Direktlänk till inlägg 14 januari 2009

Det bästa ja sydde!!!

Av Teres - 14 januari 2009 15:11

Ah - min amningskudde har jag verkligen haft nytta av! Sydde först den blå å fyllde fodret med frigolitklor - men, då blev ju Tindra jättesvettig!


Så sydde ett till foder som jag fyllde med kuddstoppning istället - blev superbra! Flyttade över det blåa fodralet (härlig flanell) till den och sydde ett annat fodral i bomull till den andra kudden (bra å ha e reserv! har den uppe där jag inte sitter lika ofta å ammar).




 

Sydde även några matchande raplappar!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Teres - 21 januari 2009 21:48

Nu har ja lessnat på den här bloggen. Himlans drygt å behöva ladda upp korten innan man skriver inlägget. Man kan inte välja typsnitt å det går inte skriva först å sen publicera. Kommer inte riktigt överens me denna blogg - tyvärr - då det vait skönt...

Av Teres - 18 januari 2009 21:54

Ja, så gott som klara iaf! Den högra ska få tryckknappar på framsidan - men, det får bli imorn!   Coverstygn å fickorna fram - blev lite bubbliga. Det var ju inte mudd jag använde utan jerseytrikå - som är lite stummare. Håller på med en annan tröja...

Av Teres - 18 januari 2009 12:10

Nu så syr jag idag! Håller på med tröjorna å jackorna så nått kort på dem ska väl komma upp senare under dagen!   Hade en förhoppning om att kunna börja pilla lite med den nya - broderingsmaskinen. Men, vi får väl se vad tiden säger! ...

Av Teres - 14 januari 2009 21:17

Present - detta fick lilla Elliot! Blomman/sjöstjärnan är en skallra        Den gula skallran i frotté å den gröna i fleece     Två coola skallror i frotté!   Hihi - en handdocka! Tindra älskar denna "Fluffy"!   En liten sköldpadda!   Åsså såkl...

Av Teres - 14 januari 2009 21:12

 Påslakanset med tre örngott (fast - än så länge har hon inte spytt så mycket i sängen!)   Sydde tre örngott till detta med. ...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards